slide show

Äntligen!<3

Hej bloggen! som ni ser har jag ny blogg och nu ska jag verkligen blogga på allvar. tack My Bengtsson för den fina designen. Idag var jag först i skolan, sen åkte jag mamma och pappa och köpte julgran, den är faktiskt riktigt fin!<3 det kommer bilder på den imorgon ;) menmen, sen åkte jag till kvarnagården och red, idag var det sista gången innan jul. jag hade först Pooch barbacka, vi gjorde typ olika tävlingar :) sen bytte vi hästar och då fick jag Bongo barbacka. Det var kul, sen när jag kom hem så duschade jag, sen åt jag och sen klädde jag och Emilia julgranen, blev lite bråk där men det ingår ju typ... haha, men nu ska jag faktiskt sova. Men jag bloggar mera imorgon! Puuss / Linnea♥

 Slänger in en gammal bild från i sommras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0