slide show

förlåt!

hej bloggen... förlåt för att inte jag bloggade igår. jag hade fullt upp. menmen. idag har jag varit på stan med bella och julia. kul! :D sen åkte vi hem och jag rejsade och tog på mig ridkläderna ut i bilen och mamma körde mig till sephyr. Jag gjorde iordning han och nina gjorde iordning netta. sen lastade vi hästarna och åkte till ridhuset. Sephyr var riktigt duktig och fattade precis vad han skulle göra. jag trodde typ att han bara skulle stå och glo och inte fatta nånting. men jag hade helt klart fel. sen åkte vi hem igen fixade med hästarna och tog ut dom i hagen igen. sen mockade jag och fyllde på vatten och sånt. sen gick jag med nina in så fikade vi god tårta! ;) sen kom pappa och hämtade mig. när jag kom hem så hoppade jag in i dushen och sen gick jag upp på mitt rum och målade naglarna. blev bara kladd som vanligt så jag tog bort det igen. sen åt vi god mat. grillad fläskfelé och klyftpotatis :) Mhm. jao. sen kollade jag typ på någon film som gick på teven. vet ´faktiskt inte vad den hette haha ;) men nu sitter jag vid datorn och typ chillar. imon ska jag rida privatlektion med isabell. :) KUL! men vi hörs. PUUUSSS / Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0