slide show

gekås och sigge :)

Hej bloggen! idag har vaknade jag vid 11 tiden. så gickl jag upp och gjorde i ordning mig. sen åkte jag mamma pappa och emilia till gekås.  nu har jag iallafall fått löpt dom sista julklapparna ;) det blev en del!<3 sen när jag kom hem åt jag donken sen bytte jag om så körde pappa mig till sigge. så mockade jag och gjorde mat till honom och bytte vattnet. Sen kom sofia lennerkvist. så hämtade vi in hästarna från hagen. sen red vi ner till ridhuset och hoppade. det gick inte jätte-bra i början. men i slutet hoppade han allt! :) nu ska jag bara rida sigge några gånger till. sen slutar jag på honom. och satsar mera ute i hunnestad.  <3 SEPHYR <3.. hehe... menmen. sen kom mamma och hämtade mig vid kvart över 9 typ. så dushade jag och så. och nu sitter jag här. :) imorgon är det JULAFTON<3 alla vet säkert redan det men aja. Jag bloggar mera imorgon! Puuuussss / Linnéa♥



Just nu sitter jag och gikar Amanda Fondells All this way!<3 love!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0