slide show

Julkänsla!

Hejsan! :D  Idag vaknade jag 06.45. Så gick jag upp och gjorde iordning mig och kollade på julkalendern. Sen åkte jag till skolan. Först hade jag K-tid, Ämnesrum, språkval,svenska,matte,so och engelska. SLutade kloc¨kan 15.00 LÅNG dag... När jag kom till skolan så kom jag på att jag hade film och frossa. Så mamma fick åka och köpa godis och komma och lämmna med till mej. Vi kollade på narnia och Ice age (stavning) 2. Sen åkte jag hem. bytte om så kom Alice och hämtade mig. Så åkte vi ut till hunnestad och red. Så när vi red kom nina, (hon som äger hästarna) ut och frågade om vi ville rida 1 varsin häst till sen. först red jag sephyr och alice titan. Sen in i stallet och så gjorde jag iordning peppar och alice netta. så red vi, sen bytte vi häst så jag red netta och alice peppar. netta var kul men stooooor. (1,72 i mank). Sen fixade vi lite i stallet och myste med hästarna tog bilder mm. Sen åkte vi hem och så dushade jag och åt pannkakor. och nu sitter jag ju vid datan.

lite bilder från dagen!: suddig bild på alice och titan i mörkret!

suddig bild på mig och sephyr i mörkret!






 Två bilder på julgranen som jag lovade att lägga upp igår!<3




   Puuuussss/ Linnea♥

Kommentarer
Postat av: Nike

Du är så söt gumman älskar dig <3

2011-12-23 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0