slide show

Privatlektion! :D

Hejsan! :) idag vaknade jag vid 11 tiden. gick upp och kollade typ på tv tror jag. sen gjorde jag seeegt iordning mig. sen blev klockan 3 så jag åkte ut till hunnestad för att rida privatlektion med isabell som började klockan halv 5.  vi red dressyr för en som heter annika. jaja. sephyr var jätteduktig och gick i fin form i skritten. helt okej i traven men i galoppen tränade jag mest på framot bjudningen.  den är ju tyvärr ganska dålig en så länge. men det kommer väll. jag är iallafall mycket nöjd med lektionen :D aja. sen åkte vi tillbaka till stallet och fixade med pollarna. sen fixade jag tränset och sånt. sen åkte jag hem. dushade och åt en macka. sen kollade jag typ på någon apa läskig film.  och nju sitter jag here!!! HOHO! juste nu skypar jag med johanna andersson och bella lycknert. :D men asso nu vet jag typ inte vad jag ska skriva så jag aa typ slutar här...v:) bye bye lingon paj . haha fail. men aja puuuussss // Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0