slide show

Bloggpausen blev lite längre än vad jag hade tänkt mig :/

Hej igen!
Nu var det längesedan!
Tyvärr blev bloggpausen längre än vad jag hade tänkt mig.
Det är pga att jag haft mycket i skolan och hade tänkt fixa ny design innan jag börjar igen.
Men det har ju aldrig blivit av så jag tänkte att aja struny samma jag börjar ändå så får den komma när den kommer.
Nu ska jag snart fixa mig för att ta lite bilder till headern och så.
Sen om ni tycker det är en bra idé så kanske jag kommer ta en rivstart med en frågestund?
tycker ni om det eller inte?
Ni får kommentera om vad ni tycker, så får jag se hur det blir.



Nu ska NI få chansen att vara med och "bestämma" lite om vad jag ska blogga om.
 tillexemlep. vill ni ha videobloggar, mycket  bilder, att jag skkriver om vad jag har gjort och sånt, ska det vara bara en hästblogg eller även en vardags blogg, eller om jag ska skriva och videoblogga + massa bilder.
Nu har ni chansen att bestämma vad ni vill läsa om. Så KOMENTERA och kom med MASSA roliga förslag.
Men vi ses om en stund!<3

Ha det bäst! puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0