slide show

Hoppträning! :D

Hejsan!
Idag har ju jag varit på hoppträning med Sephyr!
Det gick hättebra och han skötte sin gallant.
Det var mycket med att öka och minska och komma på ett antal gallopsprång mellan hinderna och det kan ju vara ganska jobbigt om man är bebis och bara 4 år.
Men jag har jättenöjd med honom idag.
Nu har jag precis duschat och så.
Tror det blir en hemmakväll ikväll, men man vet ju aldrig?
Det blev tyvärr inga bilder från träningen så kan tyvärr inte ladda upp några från den.
Men jag lovar att jag ska skärpa mig så att jag får med felr bilder.
Det ör ju inte så roligt att bara sitta och läsa.
Det vet jag ju själv när jag kollar bloggar.
Det är mycket roligare om det är mycket bilder och mycket filmer och sånt :)
Men nu ska jag gå ner och äta för jag är så hungrig så det känns som att jag kommer dö vilken sekund som helst!
Men vi ses om en stund! :)
Ha det bäst Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0