slide show

Ny Design! :D

Hejsan!
Äntligen är bloggen igång igen och en ny header har fixats, idag har jag sovit över med Johanna och Bella.
Imorse gick vi ut och fotade! Och vi fick ihop bilder till en ny header till mih! :D
Johanna fixade min header och jag är jättenöjd, TACK Johanna!
Vad tycker i om den nya designen? :)
Nu ska vi snart äta lite sen ska jag och Bella hem. Bellas kusin kommer till henne och sen ska hon åk och rida.
Och jag ska åka på hoppträning med Sephyr och Johanna ska åka och rida Siggson! "sigge"
Hoppas ni tycker om den "nya" bloggen.
Ha det bäst så bloggar jag mera om hoppträningen och så sen.
Vem vet kanske kommer det bilder/film från den? :)<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0