slide show

Ooh jag är ledsen!

Tjena!
Jag är verkligen ledsen för usel uppdatering idag me:O
Usch jag skäms nästan. Många tänker nog, asso varför driva en blogg om man inte uppdaterar den?
Jo jag vill verkligen ha en blogg men jag ska vara ärlig.
Jag får ingen blogglust för jag har jättedålig statistik, och då tänker jah. Aja det gör iget om jag inte bloggar för det är ändå typ inga som kollar.
Men innan när jag verkligen har varit igång med bloggen så har det varit jättemycket bättre statistik. Och det är klart att folk inte tittar bloggen om jag inte bloggar.
Så jag ska verkligen försöka skärpa mig.
Så om jag inte bloggar så vet ni varför.
Det kan ju också vara för att jag verkligen inte har tid.
Jag har ganska mycket nu, men jag gör så gott jag kan!
Hoppas ni har tatt er tid att läsa detta inlägget.
Ha det så bra, MASSA kramar från mig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0