slide show

Vaken!

Hej!
Jag vaknade precis.
Snart kommer Julia till mig så ska vi vara och så.
Sen hänger hon med mig ut till hunnestad för att jag ska rida Sephyr. :)
Sen kommer vi att göra nått när vi komeer hem.
*Jag har ingen aning faktiskt vad, vem vet vi kanske går ut och fotar så att ni ska få nått roligt att titta på.
Det tycker jag är en bra idé, nu ska vi bara se vad Julia säger om det ;)
Jag ångrar mig. Jag orkar inte vänta en hel vecka med att svara på frågestunden.
Så det kommer en del 1 idag, i ett videoinlägg.
Så kommer antagligen del 2 imon i ett videoinlägg. :)
SÅ ni får inte glömma att klicka in och se vad mina svar är till ER!
Ha det bäst, Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0