slide show

Bella!

Tjenixen, ska börja med att jag ska säga att jag är grymt ledsen för uppdateringen idag. Jag har faktiskt gjort 2 videoinlägg men dom ville inte komma upp. Men aa, nu är vi somsagt hos Bella. Jag Ebba och Bella såklart.
Vi har varit i stallet stort sett hela dagen. För i mon tar Bella Nisse till Ebba . Det kommer typ bli as nice, förutom att min pappa sa att det ska bli dåligt väder denna veckan. Eller det ska regna måndag och tisdag, sen vet jag inte dom andra dagarna. Men aa, nu ska vi kolla på pretty little liars och ja, vi kommer antagligen att vara jätterädda. Haha, men nu ska vi titta på det så pusshej :* <3
"vi bjuder på oss själva som vanligt"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0