slide show

Ellut

Hejsan! nu sitter jag här med Ella, jag ska byta om men det kommer ta lååååång tid. För jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej och jag kan verkligen inte bestämma mig typ bah: ska jag ha dfenna eller denna? eller nej jag kanske ska ha denna? eller, nja denna kanske hmmm, ingen aning.... Hahah, men det är typ så det är såååå himla störande. Men aja, vi har inget bestämt vi ska göra. Det är ju varmt ute men det är ju inte strandväder precis. Det är varmt men ingen sol eller aa, ni fattar. Typ fett kvavt eller vad det heter. Men nu ska jag försökan hitta något att ha på mig, för jag kan inte ha det som jag har nu... För varmt, och host jag råkade spilla fruksost på tröjan. Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0