slide show

Förlåt

Först stack jag och Ella till stan, vi kollade lite pratade lite med Nikki Och lite med Johanna A.Jag köpte även ett par shorts på gina. Bild kommer ikväll eller imorgon. Men sen kom vilma, så ja Gick vi till scorette och dom provade massa skor och sånt. Jag typ orkade inte ta av mina converse så jag typ aa, provade inga. Haha, Men ja, ella köpte en bikini underdel och japp. Det var det, nää skojja. MEn sen kom Ellas pappa och hämtade oss så när vi va hemma gick vi runt lite ute och sen träffade vi Julia Hvalgren, Hon var ute och gick så ja det var inget bestämt att träffa henne. Åhh julias humor, hahaha jag döööör.Men så vi stog och pratade ett tag mot henne (med pratade menar jag cpade) Men sen skulle julia fortsätta sin lilla ute och gå runda, haha. Så jag gik hem och aa. Vilma och ella har jag ingen aning om vart dom gick. Men jag tror att dom gick hem till Ella eller nått. Men nu har jag bytt om lite så ska jag titta på pretty little liars och äta ben & jerry. Mhmm, haha men ses sen pusshej :*
 

Kommentarer
Postat av: Julia Hvalgren <3

HAHA bäst är vi! <3

2012-08-03 @ 01:10:08
URL: http://juliahvalgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0