slide show

God morgon

Idag är det Tisdag och det känns som att crnna dagen kommer att bli väldigt bra. Hahah, vet inte varför. Det är inte direkt bra väder eller nånting men jag känner på mig att detta kommer att bli bra!
Men, jag vaknade nu för 5 minyter sen.  Satte igång datorn och ja nu skriver jag till er.
Men idag ska jag träffa Ebba Isabella och Johanna. Dom ska hoppa i ridhuset så jag och Julia ska med och kolla och kommer antagligen bli lite barnpersonal åt dom.
Haha, Men det är kul attt vi ska träffas alla 5 tillsammans.
Dom ska som sagr hoppa och det kommer nog gå superbra, jag ska även lägga kameran på laddning så ska jag fota dom!
Min kamera är ju inte den bästa men det blir ju bilder iallafall, sen får vi se hur det blir med ljuset i ridhuset. Det brukar ju inte bli det bästa.
Men jag ska iallafall försöka få några bilder. Kan ju inte filma med min kamera men det får mobilen duga till.
Så om dom går med på det så kommer det upp lite filmer med! Det låter väll bra?
Nu ska jag gå upp och ducsha sen ska jag somsagt cykla till trönninge och träffa mina fina♥
(en väldigt gammal bild på mig och Jasper från förra årets ridläger)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0