slide show

Godmorgon

Jag är ledsen för igår. Jag försökte uppdatera från Liseberg men det gick inte så bra. Det var typ jättesegt och sen stog det att det inte funkade. Men jag hade iallafall jätteroligt igår med Laura Kajsa och Mia! Och vet ni? Jag åkte Atmosfear:O haha, den va inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara. Visst är det lite obehagligt när man sitter längst upp innan den släpper men asso, på vägen mer va det inte läskigt alls. Så jag är lite besviken på den. Men iallafall, idag är en ny dag och jag ska hjälpa Ella på hennes pappas 40 års fest. Vi ska vara typ "servitriser" och sånt. Vet inte ön om det kommer bli kul. Men jag tror inte det. Lixom servera folk och typ diska, njaa inte riktigt min grej. Ella sa att jag skulle ha på min skolavslutningsklänning. Haha, så det ska jag ja... Men ja, det är så min dag ser ut! Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0