slide show

Godmorgon

Jag och Ella har varit vakna sedan kvart över sju. Gääsp... i gick vid tjugo över sju direkt till Ella. Vi passar hennes lillasyster. Så vi har precis ätit frukost, snart ska vi hem till mig och ta ner tältet. Sen måste jag städa mitt rum innan mamma komer hem från jobbet. Mamma har städat  mitt rum hela sommaren och vårn. Jag ar inte städat det EN ända gång, så idag sa hon att jag måste städa:( Så jag är inte glad, jag hatar att städa... Menmen, sånt är livet. Sen efter det kommer ag ha lite tid över tror jag så då ska jag ta och fixa tidsinställda samtidigt som jag ska försöka som jag har bloggat. Så de kommer bli extra på uppdatering. Tumen upp för det. Men nu måste jag gå för vi ska lyckas ta ner ett tält. Pusshej :*
"Fina Ella och hennes lillasyster Siri 2011"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0