slide show

Godnatt

Säger godnatt redan nu. Jag har varit på US möte idag och pluggat lite. Dagen har varit Chill EFTER skolan. Måndagar är värsta dagen i skolan. Den är sjukt jobbig. Typ bara 5 minuters "raster" och två NO lektioner på typ 1 timma var. Och NO är det ämnet jag hatar mest. Eller aa, NO och matte ligger nog rätt likt på "hat" listan. Men aa! US mötet va Chill pratade om lite allt möjligt vilka "mål" US har under året m.m!
Juste, på fredag ska jag och några kompisar göra "halv åtta hos mig" men vi börjar klockan 7. Haha! Så på fredag klockan 7 ska jag till Ella så ska vi ha middag och ära 3 rätters! Jag tror att det blir jag Ella vilma och Nikki! Mysigt med en tjejmiddag. Men det kommer mer om det då. På lördag ska jag provrida Dagny igen, det ska bli riktigt kul! Men mamma kan inte hänga med så bara pappa ska med. Jag får hoppas på att han kan hålla sig borta från att dra sina så kallade "skämt" nej dom är verkligen inte roliga. Bara riktigt pinsamma, så jag får hoppas att han sköter sej. Hahahaha! Men nu måste jag sova för jag är sjukt trött! Puss:*

(bara för att jag gerden på Engelskan)


Kommentarer
Postat av: my

hej! vill du ha en länkning i min blogg?
isåfall så kan du göra en idolbild/idolvideo eller skriva en fin text om mig/min blogg. Det skickar du isåfall till [email protected] :)
ha en bra dag !
http://mycorneliasofiakrave.blogg.se

2012-08-31 @ 09:34:22
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0