slide show

Hemma

Nu har jag kommit hem från ebba för hon och hennes familj skulle på någon middag med några i slänten. Så jag cyklade hem och aa, satte mobilen på laddnding. Jag glömde laddaren hemma igår och Ebba har Inge iPhone laddare så jag va rätt så körd igår kväll. Och jag är fett mobil beroende med så det var inte kul. Men nu har den ÄNTLIGEN batteri. Lite senare kommer det upp bilder från igår med. Mel imed att det hände rätt mycket saker den lektionen så finns det inte jättemycket kort. Men lite finns det! Bra det iallafall. Men nu ska vi typ kanske försöka bygga en ny bur till min kanin för den är typ inte så bra längre, haha! Men vi ses! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0