slide show

Igår...

Igår blev verkligen ALLT bara fel är på bloggen.
Jag var på riktigt dåligt humör för jag hade nästan inte sovit något den natten. Jag skrev allt på FEL sätt och det är jag sjukt ledsen för. Jag tänkte inte riktigt på vad jag skrev.
Och så tog jag vissa kommentarer fel med. Och svarade på dom på fel sätt. Har lust att bara kunna radera allt och att alla glömde det. Men nu går ju inte det. Skrivet är skrivet.
Jag vet att det inte var Archies fel och det var inte meningen att det skulle låta som att jag skulle skylla på nybörjarna. Och ni får tro på det eller ej. Men jag är riktigt ledsen för vad som hände igår. JAG gjorde allt till en sån stor grej. Och ja, som jag redan sagt ångrar jag det verkligen. Det jag är mest ledsen för är att jag skyllde ifrån mig på Archie.
För jag red verkligen som en kratta igår. Jag var med skitstel jag kom inte åt honom. JAg fick SKITONT i armen så jag orakde inte hålla ett ordentligt stöd på ytter m.m
 
Så jag är verkligen ledsen, vissa tror säkert att jag skriver detta bara för att bortförklara mig. Ni får tro på precis vad ni vill men detta är SANT, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0