slide show

Igår

Glömde ta det lite kort innan. Men igår var jag somsagt med Johanna Bella och Ebba hela dagen. Först så morgonen så skrittade Ebba och Bella bara ut en kort runda för att som skulle röra på sig lite och inte stå helt still i hagen medans det värsta regnet. Då det inte är bra för Nisses lilla rygg. Sen gick vi in till Ebba, kollade på film och och drack te. Sen när klockan var ca halv 7 så gick vi ut till stallet igen och Johanna åkte till Sigge. Vi tog in Nisse och lucky och gjorde iordning dom. Medans Johanna gjorde i ordning Sigge! Sen gick vi mot ridhuset. Det blev cavaletti (stavning) som stog på schemat. Det gick bra för som sen fick jag prova att rida Nisse och Bella red Sigge och Johanna red Lucky. Nisse var rolig att rida, men det är lite väl mycket energi i honom så det ända man får gärna är att bara ta de lugnt och ta det ännu lite mer lugnt. Men jag lyckades faktiskt så honom riktigt LUGN och då blev han super fin. Sen fick Bella sin lilla ponny igen och jag fick prova Lucky. Det gick med superbra. Hon är ju lite mer tillbaka så jag jobbade henne frammåt. Och det gick super. Sen gick vi tillbaka till stallet fixade hästarna och sen gick vi till Johanna. Så åt vi pizza från trönninges pizzeria. Det var supergott, jag hade ju inte ätit något sen frukost så det var gott att få i sig lite (mycket) mat vid 10 på kvällen. Ja och sen duschade vi och sånt och sen sov vi här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0