slide show

Jag vet

Att jag ännu en gång ber opm ursäkt för uppdateringen. Inatt sov jag hops bella med Ebba och Bells såklart. Sen gick vi upp fixade oss lite och åkte till JB. Vi tog in och pysslade om Nisse lite. Sen började vi våran långa promenad till Ebba. DEt tog ca 30-40 minuter att gå kanske. När vi hade gått ca 10 minuter så böjade det små regna lite. Och när vi hade ca 10.-15 minuter kvar att gå så bara öppnade sig himlen och regnet vräkte ner. Och jag som hade glömt min jacka hos Bella, inte roligt asso. Och näör vi väl kom fram så kunde vi ju inte bara springa in och byta om. Nisse var på etrt ställe som han aldrig varit innan. Vi tog in honom i stallet och han har problem med ryggen så Han fick massage. SEn slängde vi på ett fleecetäcke imed att han har problem med ryggen är det inte bra att den är kall och blöt.
Sen släppte vi in honom i hans nyspånade box. HAn fick lite hö, och han började äta direkt och det var ju ett bra täcken. Jag fixade det bra att komma till et nytt ställe och var väldigt lugn, Skönt.
 Sen gick vi in till Ebba och satte på oss torra kläder. Myyyys, det var så kallt och blött med det andra. Så vi satte oss med lite te framflr datorn och kollade på Pretty little liars, jag vet att vi gikar det jag vet det, haha.e Men sen gansa tidigt så kom mamma och hämtade mig för att morfar och min "plast" mormor skulle komma. Jag har inte träffat dom på superlänge så det var kul.
Sen var det OS som gällde. TYvärr gick det inte så bra för det svenska kaget. Men både Roffe Henrik Och Jens är ju vidare till den inviduella hoppningen på onsdag. Superkul verkligen. Och Lisen kämpade på bra, men tyvärr inte vidare. MEn det förstår jag hon var ju med om en olycka här och dagen och skadade sig ganska rejält. MEn det fick inte henne att ge upp. Hon tog lite smärtstillande och hoppade upp på hästen igen. Klart att hon fortförande hade ont, men det var völdigt starkt gjort av henne. Så nu hoppas vi på medalj på Onsdag.
SNart ska jag träffa Ebba och Bella igen, KUL! Dom är och rider nu så jag har gästbloggat hos Bella, hennes blogg hittar ni HÄÄR och Ebbas blogg hittar ni HÄÄÄR Hoppas ni gillar dom!
Har även fårr riktigt tråkiga nyheter idag, det är att min mammas morbror gick bort inatt. HAn åkte in till sjukhuset för att han hade lungunflammation och sedan fick han en hastig hjärtinfarkt och valed vid klockan . 01.00 inatt påsjukhuset. Så det var riktigt tråkigt att höra. MEn när det blir bergavning så ska inte vi barn med utan bara amma och pappa.
Men vi syns sen! Pusshej :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0