slide show

kort dag

Hejsan! Idag var det en ganska kort dag i skolan. Slutade tjugo över 2 och har även haft en håltimma på 1,5 timme. Så idag har jag bara haft fyra lektioner.
1 timmas matte, en timmas no, typ 50 minuter engelska eller något, och 40 minuter tyska.
Vi har ju en ny tyskalärare nu. Våran gamla va verkligen konstig. Snacka om att jag blev glad när hon gick i pansion, haha!
Våran nya heter Andera och är 38 år. Hon är jättego så som jag har uppfattat det än iallafall, så det är chill.
Imorgon är det en rätt lång dag från 8 till tio i 3. Men det ska säkert gå! haha, måste hinna göra typ 1 och en halv sida i matten imon.
Våran nya mattelärare är jättesnäll men har har gjort ett shecma vad man ska hinna med under hela terminen per vecka. Och man måste verkligen jobba på lektionerna om man inte vill ha läxa.
Men nu efter skolan så ska jag inte göra något speciellt. Jag är sjukt trött. Jag skulle först in till stan med vilma och träffa Emma där. Men jag orkade inte. Haha, jag skulle typ kunna gå och lägga mej nu och sova tills imon typ, haha!
Ikväll ska jag försöka komma ut och springa men aa, vi får väl se hur det gåt med det. Det brukar inte gå så jättebra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0