slide show

Ledsen typ...

Både för uppdateringen igår och för en sak jag precis fick reda på. Emma och hennes mamma har bytt lägenhet med en i stan. Och Emma ska nog byta skola:( Nej, jag som verkligen hade hoppats på att jag och Emma skulle börja vara mer när skolan börjar. Emma, om du läser detta. Om du byter skola. LOVA att vi fortförande kommer träffas<3 Aja, mot det jag igentligen skulle skriva. Jag hjälpte ju till på Ellas pappas fest igår. Kommer få pengar för det men vet inte hur mycket än. Det var kul i början men sen blev det väldigt drygt. Idag ska jag träffa Bella. Skitkul, hon fyllde ju år för en vecka sen men jag har inte hunnit ge min present till henne än.Hoppas att hon blir nöjd!  MEn nu ska jag fixa iordning mig och sen blire som sagt träffa saknade Bella. Pusshej:*
(har tyvärr inga bilder på denna datorn då jag inte brukar andvända denna)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0