slide show

Olycka

Jag är ledsen för uppdateringen idag. Men det hände en olycka när Ebba och Bella skulle rida. Bella red mot hindre, och Nisse är väldigt HET i hoppningen. Och han har ganska svårt för att veta när han ska hoppa av. Så dom kom FÖR fort mot hindret, Nisse Tvärstannade och BElla flög. Hon ramlade och landade på huvudet. Hon fick rejält ont i ryggen. Hon fick inte tag på sina föreldrar så hennes mormor kom och hämtade henne. Hon har ont men jag tror inte det är någon fara. Typiskt, hon fyller ju år imorgon med. Får hppas hon är bra då. Men iallafall, så skulle Ebba hoppa honom lite bara för att han skulle komma över. Då gick det först bra, sen skulle hon hoppa en gång till. Då stannade Nisse IGEN och Ebba flög av. Hon landade rätt på magen. Hon fick lite ont i revbenen men inte allvarligt så. Hon hoppade ju up igen och sånt. Men ändp, på ETT ridpass ramlade två stycken av samma häst. Shiiiiiiit asso, Och min kamera SUGER och jag hatar den, men det finns lite bilder från Ebba i slutet och om vi har tur kanske ngra på bella med. Antingen blev det jätesuddigt eller jäääääättte mörkt. Men aja, dom bilderna som man iallafall ser vad det är på kommer upp imorgon. Men ni får ha det så bra. Och Bella om du läser detta, krya på dej och hoppas du får en grym födelsedag. Jag kommer ju träffa dig imorgon så du får inget grattis än ;)
Pusshej:*
hittade en fin gammal bild på Nikki och Ebba på Ebbas dator, hihihi dom vet inte at jag lägger upp den;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Juanita

Tack så hemskt mycket fina du ! :)

2012-08-12 @ 11:08:02
URL: http://jessicajuanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0