slide show

Övslögning

INGEN gissade rätt på vad jag skulle göra idag klockan 12. Jag var nämligen i ett stall som heter Stall JB och provred en ponny som jag kanske ska ha som medryttarponny. Hon heter Dagny och är ett maxar C-ponny sto på 7 år. Hon är svart, hur fiiiiiin som helst. Jag fick provrida barbacka med schabrak och gjord för hon är väldigt sommarfet nu och hon har ganska kort rygg. Så när hon jobbar på tygeln och höjer ryggen så klämmer sadeln lite. Så nu ska ägaren till London i en vecka så jag ska prova henne igen när hon har kommit hem. Då ska jag också ha lite mer träning så jag verkligen känner hur hon är. Idag var det bara en liten stund jag red för att känna lite på henne en första gång. Jag tycker det gick bra. Hon är väldigt känslig men på ett bra sätt. Så nu får jag hoppas att det går lika bra eller ännu bättre nästa gång.
Kram<3
(tyvärr har jag ingen bild på henne. Men det ska jag fixa nästa gång:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0