slide show

Resturang

Innan var jag och åt på resturang med famlijen, hmm, kommer inte riktigt ihåg vad den hette men det var typ nää jag kommer faktiskt inte ihåg, haha! Men det var gott, jag åt typ hamburge talrik. Sverige hade återigen otur när det gällde hoppningen. Jag kan fortförande inte sluta tänka på att Roffe inte kunde starta. Imed att jag VET att han skulle haft väldigt stor chans för att få guld. Men jaja, så kan det bli. Bara så himla surt lixom mitt i OS. Skulle igentligen varit med Ebba och Bella nu men Ebba fick typ inte ha en till kompis hemma hos sig för sina föreldrar :/ Så jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Men nått hittar jag väl på antar jag,. haha men vi syns!
pusshej :*
( OMG!!!!!!! hahahahah)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0