slide show

scarey

Usch, världens bästa serie men jag tycker den är sååå läskig. Asso den är typ inte läskig igentligen men jag äe skit känslig när det gäller läskiga filmer. Jag kan gå typ spökrundor och sånt men läskiga filmer har jag verkligen svårt för. Nu har jag suttit och kollat på Pretty little liars, dett är en sjukt grym serie men från och med avsnitt 10 är den sjukt läskig. Men jag kna ju lixom inte sluta kolla för den är ju skitbra, och man vill verkligen  vet avad som kommer att hända. För när man har kommit i i själva serien så händer det saker hela tiden. Då menar jag HELA tiden. MEn nu ska jag inte babbla på mer om mina filmer, haha. Jag orkade typ bara det precis översta på ben & jerryn. Den är ju skit god men man blir skit mätt lika fort som man har börat äta den. Så den kommer att räcka i många dagar, haha. Bättre att jag äter lite av den en typ en hel på en kväll. Usch även om jag tycker det är skitgott skulle jag aaldrig kunna äta en hel ben & jerry på en kväll, bläää.
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: olivia

Fin blogg :)

Länkbyte?:)

Svar: Tack, din med!Sure, vi kör på länkbyte. Jag länkar din blogg imon så länkar du min, Okej ? :)
Linnéa Karlsson

2012-08-04 @ 23:18:48
URL: http://oliviaalevin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0