slide show

Skitsnack

Det värsta jag vet är skitsnack. Jag själv vet att jag kan snacka rejält ibland. Och det ångrar jag verkligen.
Jag tycker skitsnack, speciellt när man pratar om en speciell person och kanske snackar värsta skit om den och sen kanske man är med den nästa dag.
Jag ska verkligen försöka hålla mig borta från att snacka skit. Jag tycker att det är riktigt fegt. Då tänker många säkert, men Linnéa? du har med snackat mycket skit. Och ja det har jag, men det ska jag ändra på för jag tycker verkligen inte att det är rätt.
Jag tycker att skitsnack kan vara en utan den "högsta" mobbningsgraden eller vad man nu säger, whatever?
Så från och med nu så kommer jag att hålla det för mig själv om jag tycker något eller så kommer jag säga det till personen. Visst, klart att det med kan såra. Men hellre en sanning som sårar än lycnklig lögn.
Så känner iallafall jag. Och det betyder inte att jag ska gå runt till massa folk och ba, du är det, eller det där skulle du gjort så, eller vad är det där för tröja? Lixom nej... det är inte sånt jag menar överhuvudtaget.
Klart att man inte ska fram till folk och säga något sånt men då kan man hålla det imon sig.
För det värsta som finns är att gå runt och veta att äns vänner snackar skit om än... Lixom, skulle ni tycka att det var så kul att veta att din bästis, eller din "bästis" kanske man ska säga.
Lixom hur kul är det att veta att den går oxh snackar skit om dej men vågar inte säga det till dig sen när an träffas låtsas man att allt e som vanligt.
Det jag är mest emot är när man är med någon, så kan man snacka jättemycket skit om den. Och sen nästa dag kanske man är med den personen som man har snackat skit om och då sitter man och snackar skit om den man va med dagen före. Det är det som jag tycker är det dåligaste. S
å jag vill bara säga att sncka skit löser inget, tvärt om! så från och med nu ska inte jag och tycker verkligen inte ni heller ska snacka massa bullshit. Tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0