slide show

Sluta två timmar tidigare

Hej, skulle egentligen slutan 14.50 men fick sluta 13.00 Yeii!
Gött, men aja, vi skulle ju cykla ner till fästningen för att ha lite aktiviteter ocb bara lite tid med klassen. Så blev det tyvärr inte. Vi alla kom dit men det började spöregna. och där stog vi mitt ute på en gräsplan. Haha, så vi fick åka hem.
 
Det är ju inte direkt jättenära från fästningen och hem så man hann ju bli rejält blöt asso, men så kan det gå. När jag kom hem tog jag på mig mjukis kläder och kollade på ett avsnitt av pretty little liars. Hihih, lite besatt av det!
men snart ska jag ta tag i vad som behövs och plugga. Jag ska bara orka.. ;/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0