slide show

Jaaoo!

Hejsan! Idag nu har jag varit och ridit. Först skulle jag ha Felix. Sen frågade dom mig om jag kunde ta Archie istället för att Felix hade gått mycket mer än Archie! Jag är inte så nöjd, eller jo med trav arbetet är jag det men galoppen var katastrof. Jag kan inte rida den hästen :O menmen. Man måste rida dom man gillat mindre ibland med!;) Man var väldigt stark. Men i slutet blev han
ganska mjuk och så. Han är väldigt stel när man ska ställa honom. Man måste överdriva med ställningen så att han får tämjt åt nacken typ :/ men ja, nu tittar jag på Sveriges mästerkock!:) idag hade vi 2 prov i skolan. Från 8 till 11. Gääsp. Men bloggar mer sen!<3
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0