slide show

Redovisning! :/

HejsN! Nu är temaveckan slut och alla har redovistat. Våran redovsning gick väll sådär. Jag klantade mig några gånger... Självklart att just jag ska göra det. Menmen. Vi skulle sluta 13.15 men slutade 14.30! Fyfan, där blev man lite sur på lärarna som inte kunde planera hur lång tid alöla redovisningar kan ta :/ Blääää!
Sen kom jag hem åt och bytte om. Stack till stallet för ledarridning. Fick bongo, lektionen var iinte den roligaste för det var ganska många med som har ridit mycket mindren mig julia och alice. Så det blev ganska lätta saker. Och det är klart att man verkligen vill ha en utmaning. Men aja, hoppas att dom delar upp det bättre nästa gång.
Sen stannade jag med julia i stallet. Sen kollade jag på nästan hela Nikkis ridning. Dom hade hoppning och
hon hade Miss-Classic. Det gick bra så långt som jag hann se.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt jag. Det smakade lite konstigt. Typ nån kyckling och krocketter. Nja inte jättegott faktiskt. Men jajah, Sen kollade jag på the voice sverige.
Nu blir det bara chilla lite framför datorn.
imon ska jag upp vid 8 tiden, Gääääsp...

Men ha det bäst / Linnéa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0