slide show

2011

Året började. Skolan rullader på och helt plötsligt var det vår.  Det var den 21/4-2011 och min födelsedag. Jag fick fina presenter och jag tyckte jag blev stor när jag fyllde 12. Men det vet jag ju nu att jag inte är ;)Jag blev jätteglad över min kamera jag fick.

dagen efter den 22/4 skulle jag provrida en medryttarponny. jag trodde han var drömhästen. jag var jätteglad när jag fick reda på att jag fick bli medryttare på honom. jag red honom först 3 dagar i veckan men till sommaren ökade jag till 4. jag planerade att ha honom på foder. Men det var en till tjej som red honom så det gick inte. Den  3 luji åkte jag på ridläger, jag var så förväntansfull. Det var superkul och jag lärde mig massor. Men tiden gick fort och snart var man hemma igen. Man saknade alla dom fina kompisarna man fick och så. Men bara några veckor senare var jag och Alice i kungsbacka och träffade tre  av dom :) Lite bilder från ridlägret :)
Sigge började vägra på hinder,blev sur i stalletgick inte att fånga ihaghen bara sprang runt och kickade. Så jag tröttnade. Jag sa upp mig som medryttare och slutade nu i slutet av december. Jag packade alla mina saker och sa farväl till min såkalad "drömponny".
 Vi har mycket minnen tillsammans. Både bra och dåliga...

Men jag gick vidare.  Och hittade en B-ponny som behövde medryttare. Jag vet att jag igentligen är förstor för b-ponny men jag mejlade. jag fick komma och provrida och jag bara fastnade före honom. Det var en welshmountin på 3,5 år han är viktbärande så jag fick bli medryttare på honom. Han heter Sephyr. Fatta att jag blev glad att jag hittade en ny så himla fort. Och att det känns så rätt.  Söta Sephyr :)

Nu rider jag denna fina polle och vi har redan gjort mycket tillsammans. Sephyr jag älskar dej. Du är underbar! <3

Det var typ mitt år. tog inte med jättemycket men det viktigaste är med :)<3 puuussss /  Linnéa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0