slide show

ÅÅHH!

Hejsan! Idag var jag förtst i skolan. Mådde inte så bra men ja♥g bestämde mig för att inte gå hem. Jag satt på några lektioner och hade så sjukt ont i magen. Hade precis haft gympa med, toppen. aja jag får skylla mig själv som inte sa något. Men sen blev det bättre. Jag kom hem och bytte om och åkte till stallet. Idag red jag och Isabell tillsammans på ängen! Det var typ as läskigt, mitt i galoppen stanner hästarna. Sen ser vi att det kommer två rådjur kutandes över hela ängen precias igemte oss och över vägen och in på nästa äng. Och jag som är livrädd för rådjur, hahah mes är jag. Vi red inte jättelänge men vi tog både mycket trav och galopp. (skrittade ju såklart fram och av men typ inte mer än så. För vi red i typ en halv timma bara) Hästarna var duktiga. Sen kom vi in i stallet igen och så. Sen gjorde vi mat till hästara och jag putsade av tränset lite snabbt. Sen kom pappa och hämtade mig. På väg hem började jag få ont i magen igen. När jag kom hem satte jag mig och åt. Sen blev det lite bättre. Och nu är det typ som vanligt igen. Sen pluggade jag lite NO Tråååkk... Sen gikade jag lite spel på telefonen och sen hämtade jag datorn! :) Nu ska jag se på The voice Sverige. Men vi ses sen! hann tyvärr inte ta några bilder idag i stallet men jag lovar att det kommer snart. Ha det BÄST! Puss / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0