slide show

Chilldag! :D<3

Hejsan bloggen! :D Idag har jag haft en ganska chill dag. Som ni säkert redan har läst så har jag ju ridit dressyrlektion i ridhuset idag. Med Isabell för Moa :) Det var kulm Men eftersom jag redan har skrivit om det så ska jag inte skriva om det nu. ;) Men sen kom jag ju hem och duschade. Sen satte jag mig vid datorn. Och där satt jag i säkert 3 eller 3,5 timmar :) haha duktig jag är. Sen kom mamma och pappa hem från göteborg efter att ha lämnat Albin på Gothia cup. Så när dom kom hem hade dom köpt Donken till mig :) jiho :=) Tjockis e jag <3 men sånt får man leva med. Men sen typ satte jag mig vid datorn igen för jag skulle lägga in annons på blocket om att jag säljer lite utrustning till både häst och ryttare. Sen kollade jag på The voice SVERIGE. Det var bra! :D ochn nu sitter jag här vid datorn igen. haha<3 men vi ses mera imon. Puuussss :) / Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan du länka blocketannonsen? :)

2012-01-06 @ 12:44:44
Postat av: Linnéa :)

http://www.blocket.se/halland/Ridutrustning_38013348.htm?ca=20&w=1

2012-01-06 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0