slide show

Dressyr lektion ;D

Hej bloggen'! :) idag gick jag upp as tidigt. Klockan 9 :O Det var inte kul. men sen åkte jag till Sephur vid klockan 10. och red dressyr lektion med isabell för moa :) så det var värt att gå upp tidigt ;) Sephyr var väldigt duktig, men idag hade han svårare med galoppfattningarna än vad han hade förra gången. Men idag gick vi på lite mindre volter och mera övningar så det var mycket att tänka på för honom. I med att han är en bebis. Men nu typ gör jag inget och hart inga direkta planer för dagen :) så jag kommer garanterat blogga mera ikv :) Ha det gött så hoppas jag att vi ses sen :) / Linnéa♥ Söta Sephyr :D<3

Kommentarer
Postat av: louise :)

hejsan :)

kan inte du lägga upp en bild på dig och Sephyr, asså när du rider han ? :)

2012-01-05 @ 16:25:41
URL: http://lollohhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0