slide show

falska.

hej bloggen. jsg visste faktiskt inte att vissa vänner igentligen är så falska. Serriöst.. Om du läser detta aa du vet om det är du som har skickat till mig. aa för jag är nämner inga namn.. Men vafan, tänk dej för innan du smsar att man är as falsk och att man bara snackar skit om alla hela tiden. Jag har fan inte snackat skit på typ aa jag vet inte hur längesedan det var. Men om du nu tror på sån jävla bullshit så tro på det då. Jag behöver ändå inte så falska vänner som du/ni. jag klarar mig utmärkt med dom jag har det är inte det jag menar. Men snälla tänk dej för och så fram dej riktiga sanningen innan du bara anklagar oss. fyfan... Det är bara du som förlorar ÄKTA vänner, jag förlorar ändå bara bullshit, och det vill jag ändå bara bli av med. tack för mig. hoppas att du har förstått...! :@


Kommentarer
Postat av: Isabella

moget att ta upp det på bloggen.

2012-01-08 @ 01:46:28
URL: http://hoppning.spotlife.se
Postat av: Linnéa

Det är min blogg jag tar upp vad jag vill. ¨Föresten, hur moget tycker du att det är att ljuga om att du har träffat one och att du lagade mat och sov i samma rum som dom. haha, du kan ju kolla upp så att dom inte har konsert i ett annat land exakt samtidigt innan du ska ljuga ihop dej..

2012-01-08 @ 02:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0