slide show

Förlåt för JÄTTE DÅLIG uppdatering! :(

Hejsan! jag är verkligen ledsen för jättedålig uppdatering. Men nu ska jag ta igen! Fredag: Jag var i skolan. Sen kom jag hem satt vid datorn och lyssnade på One Direction<3 Älskar dom! Sen kom mamma hem så körde hon mej till hunnestad. Så red jag med Johanna och Isabell. Vi skrittade bara och travade lite för det var antingen jättehårt underlag eller jättegäggigt :( Sen fixade vi lite i stallet och sen kom mamma och hämtade mej. Sen kom jag hem och gjorde iordning mej. Sen kollade jag på One direction på tv. Aa serri jag DOG typ<3 SEn kollade jag på The voice sverige. Lördag: Jag vaknade vid 8.00. Så gjorde jag iordning mej och stack till stallet (kvarna) Jag ledde vid halv tio och tio till halv 11. Blir ledar ridning på fredag :D Men aja. Vi var ute i snön. SÅ skulle vi gömma oss för Johanna Andersson. Så vi sprang till himleån. Och såg ett flytande huvud som vi tyckte såg ut som en bebis. Fy fan va äckligt det var. Vi tog en pinne och drog in den. som tur var det bara en docka men den såg verkligen as äckligt. Asso vi trodde verkligen att det var en RIKTIG bebis. Sen stack vi tillbaka till stallet. Värmde oss lite i cafeet eftersom vi hade haft snöbollskrig och var väldigt kalla och blöta. Sen gick vi tillbaka till stallet och gjorde typ ingenting. Så vi bestämmde oss för att göra en jättefin snögubbe. Hehe (fin) MEn stor blev den. Kommer en bild. Asso den ser inte så stor ut på bilden men det är högren mej :O Ha Det!<3 /Linnéa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0