slide show

FÖRLÅT!!!! :(

Hej! förlåt att jag inte har bloggat på länge... om jag ska vara ärlig har jag faktiskt inte orkat. Men nu ska jag försöka ta igen det. inatt har jag sovit hos Ella. vi åkte till stallet jag red mockade och fyllde på vatten :) sen typ åt vi och så. sen stack vi till Ella och aa, jah vet inte riktigt. sen stack vi till varbergsridsport och kollade om wkitiker byxorna i min storlek hade kommit in men neeeejjjjjjj.... DRYGT... sen stack vi till mig igen, och aa typ satt och pratade och gikade wordfeud. hehe, mobbade?....men sen hämtade vi Ellas sova saker för inatt ska hon sova hos mig. nu har vi ätiti och tittat på ponnyakuten 3 som har kommit ut på svtplay :DDD. men nu typ gör vi inte så mkt, lyssnar på musik mm. men kanske bloggar mera sen. annars imon. puss / Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0