slide show

Lång dag! :D

Hej. idag har det vartit en lång dag. Först vaknade jag kvart i sju för att jag skulle till skolan. Slutade igentligen 20 över 2 men vi fick sluta halv 3 för att vi var för stökiga ;) Sen skyndade jag mig hem bytte om och åt en macka i bilen påväg till hunnstad. Mockade och red :) Idag fick hästarna nya skor. Och Sephyr skötte sig jättebra och var hur lugn som helst. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem. Jag dushade och åt och sen körde mamma mig till kvarna och så var det US möte. Vi bestämmde inte så mycket. Sen vid 8 kom mamma och hämtade mig och nu har jag pluggat lite engelska. Ha det bäst! Puss / Linnéa♥haha söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0