slide show

Min dag:)

Hejsan! idag vaknade jag hemma hos johanna. hahah, jag trodde typ att det spökade inatt, haha, men det visade sej att det bara hade varit toadörren som hade stått och slått mot väggen ;)men sen kom mamma och hämtade mig runt halv 1. sen åt jag typ lite sen körde mamma mej till hunnestad för jag skulle rida ut med moa och johanna, haha jag höll på att blåsa av hästen ;) men sen fixade vi mat till pollarna och sen hämtade mamma mej. jag åkte hem och dushade och så, och nu sitter jag här och skriver. imon blir det rida lektion för moa med isabell :D men nu ska jag typ gå! kanske kommer ett till inlägg senare ikväll, vi får se ;) puuuussss / Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0