slide show

Onsdag och torsdag = Super dagar!

Hejsan! :)

Onsdag: Först var jag i skolan. Allt gick jättebra, till och med multiplikations tabellen :O hur e det möjligt? Sen hade jag utvecklingssamtal, även det gick skitbra. Jag är inte äns för pratig i klassrummet längre :O Hahah, där vet jag faktiskt inte om jag håller med dom men aja det är ju bra att dom tycker så. Sen åkte jag hem och pluggade lite. Sen stack jag till kvarna och hoppade Bongo. Det gick verkligen super i slutet. Vi jobbade mycket med kontroll framförallt efter hinderna. När man hade hopopat i vänsrer varv på långsidan skulle man bryta av till trav innan kortsidan och vända en super snäv sväng till höger. Men även det gick bra. Sen i sluten skulle vi hoppa på tre bågar övermedellinjen, och byta gallop över. Även det gjorde han super. Sen åkte jag hem dushade och så. Tittade på sveriges MÄSTER kock.


Torsdag: Börjar med sovmorgon till 90.35. Skööönt. Skolan var chill idag. Allt gick som det skulle. Sen åkte jag hem och åt och pluggade. Sen stack jag till stallet och hade hoppspecial med Lukas. Det gick SUPER bra och han var jätteduktig. Hoppade till och med på små snäva serpentiner på medellinjen. Och det fixade han gallant. Grym häst som fixar sånt i 5 års åldern. Så är mycket nöjd. Sen åkte jag hem och fixade mig dushade och så. Men nu ska jag kolla på sveriges värsta bilförare och sen biggest loser. Så vi ses

Puss / Linnéa♥
 Lukas är den till höger!<3

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Du va jätteduktig! :)<33

2012-01-26 @ 21:53:19
URL: http://johannaanderrsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa<3

Naaw, tack älskling!<3

2012-01-26 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0