slide show

Skola + Hoppspecial!

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll, internet funkade inte :/ Men jag tar igen det idag.



IGÅR: Först så var jag ju i skolan sen kom jag hem typ chillade. Sen åkte jag till stallet. Fick Bongo :) Blev nöjd med det. Men han går ju på kackamore så han var ganska svår att jobba i form och ställa till höger och vänster och så vidare. Men jag är nöjd. Det var ju ny grupp och så, så jag är nöjd :D Sen kom jag hem och åt, sen kollade jag på Sveriges mästerkock, och sen på bigerstloser svergie ( stavning)




IDAG: Idag gick jag upp vid åtta. Började skolan klockan halv 10.  Men så var musikläraren sjuk och det fanns ingen vikarie så vi fick rast första lektiono :) Sen halv 11 hade jag bild. man skulle typ måla av en kompis. Det gick la lite si sådär. Man kan ju inte säga att jag är konstnär precis ;) menmen. Sen hade vi lunch, Sen svenska, Det var rätt chill då .Först jobbade jag med något häfte. Sen gjore vi typ "soffan" det var la kul för att vara svenska lektion ;) Efter det hade jag NO. Så Jävla tråkigt så det är sjukt. NO och matte, SÄMSTA ämnena som finns :O Sen var klockan halv 3. Så slutade jag, åkte hem. Tog en macka och tittade lite på tv. Sen stack jag till stallet för hoppspecial. Fick rida Sack. Gick la inte jättebra men är ändå nöjd för det var typ 2 gången jag satt på den hästen eller nått. Sen fixade jag honom i stallet. Sen cyklade jag hem med Amanda och Bella :) Min cykel hade typ gått sönder. Den saken som sitter på dom pinnarna i hjulet, det är typ reflex, iallafall. den hade låsnat, så den hängde typ helt löst. Men aa. SEn dushade jag och åt mackaroner och köttbullar. Sen gick jag upp till datorn. AA det var min dag / dagar. Men ni får ha det gött puss! <3 / Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: Mick

Haha! Matte och NO, BÄSTA ämnena som finns!!! ;D

2012-01-12 @ 20:48:42
URL: http://everybodylovesbeckham.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha, nej usch jag hatar dom! ;D

2012-01-12 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0