slide show

Skolan var rätt chill ändå!

Hejsan! idag har skolan varit rätt chill. Först : Gympa, Tyska, Lunch, Sv, Matte! :) Våran svenska lärare var sjuk  så vi pratade med en anna lärare som vi hade istället om arbertsveckan vi ska ha. Vecka 7 ska vi ha Tema vecka. Tema Arbetsliv. Det ska bli kul. Man får välja vad man ska rikta in sig på en hel vecka. Man "jobbar" från 8 på morgonen till 3 varje dag. Man får åka till olika ställen på studiebesök och man får göra lite allt möjligt. Jag har inte bestämt vad jag vill göra. Antingen fotograf, Hopptränare eller typ frisör. Men det kommer stå mera om den veckan när den har startat! Idag på matten har vi bara med typ suttit och snackat och gjort lite "ute matte" kallt ingen tog jacka på sej! :O Sen kom jag hem vid tjugo över 2. Och satte mej vid datorn. Nu ska jag titta lite bloggar sen blire plugg gäså. Men Ha det!<3

puss / Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0