slide show

Bellas place!

Nu sitter jag och bekla hemma hos bella. vi cyklade till henne för hos mej finns det verkligen ingen att göra. HAha, bella fick två one direction plancer av mig. För er som har sett hennes vägg vet vad jag menar. Man ser inte vad det är för tapet bara för det sitter massa olika plancer på 1D ööverallt. hahaa, men aa. En sak till, bellas lillasyster är verkligen det sötaste som finns. Helt seriöst, såååååå himla liten asso aa det är sjukt att vi med har varit så små. Haha, men nu vet jag inte riktgit vad vi ska göra. Är det någon som vill träffa oss så bara komentera eller smsa typ. HAha, men vi ses pusshej♥

Kommentarer
Postat av: moa&hanna

Helo. Himla fin blogg måste jag säga. Kolla gärna in vår nystartade modeblogg! Kram. :)

Svar: Hej! Vad kul att ni tycker den är fin! :D Kram
Linnéa Karlsson

2012-07-10 @ 23:04:53
URL: http://trendbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0