slide show

Död

Jag är sååå ledsen. Min mobil blev urladdad väldigt fort. Så jag har inte kunnat blogga imed att jag har varit på Liseberg hela dagen. Det var Suuuper kul att träffa alla igen och vi har haft en skit grym dag verkligen. BÄSTA dagen på länge asso. Jag kom hem för kanske 40 minuter sen. Sprang och la mobilen på laddning gick ner och tig bort smink borstade tänders osv. Sen gick jag upp till min mobil MED batteri! Wiho, och aa nu ligger jag här och skriver. Men jag har haft en helt sjukt underbar dag och jag hoppas att vi med har haft det. Jag, men jag som verkligen hade bestämt mig för att åka atmosfear men ingen ville åka med mej:( jag jag tänker INTE åka den själv. Men aa, någon gång ska jag åka den, jag SKA, haha det är typ ett måste. Men imon ska jag upp ganska tidigt igen. Jag ska åka tåg IGEN. Haha, jag ska till Kungsbacka och träffa underbara Anna. Har saknat min fiiiiiina tjej så mycket. Men nu måste bag sova även om klockan inte är så mycket. Men jag är skittrött och dör snart. Men vi syns imon! Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0