slide show

Ebba

Ledsen för usel uppdatering men har verkligen haft FULLT upp hela dagen. Det började med igångsättning klockan 8 till 12. Sen stannade jag och Alice och åt i stallet och fixa lite. Sen vid halv tre fodrade vi några hästar i hagen. Sen gjorde vi iordning Archie och Pooch för en tur till torget. Vi borstade knoppade den m.m sen åkte vi dit vid fem. Det började spöregna så vi funderade först på att inte åka. Men. Det klarnade upp så vi chansade. Vi klarade oss nästan utan regn. I slutet duggade det lite men det var inte fara. Vi åkte hem från torget vid åtta. Fixade lite med höstarna och sedan gick vi med dom till hagen. Då var klockan 9. Sen kollade vi på några som red. Varbergshoppet är ju nu så jag tror tyvärr att det kommer bli dålig uppdatering under helgen men jag ska göra så gott jag kan. sen åkte vi hem typ halv tio, bra jobbat Linnéa 13,5 timmar i stallet i rad. Nytt rekord. Haha, nu är jag riktigt trött. Speciellt i benen. Så nu ska jag sova hos ebba med. Och imon ska vi upp typ 7 för jag ska vara funktionär heeeeela dagen på Varbergshoppet. så det blir ingen sovmorgon imon heller inte. Men nu näste vi sova! Pusshej sov gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0