slide show

Ellut! ♥

Nu har jag varit en stund med Ella. Det var myyysigt som vanligt, vi pratade. Det var ju ett tagsen vi träffades så båda hade såååååå mycket att berätta. Nu är det bestämt att på söndag åker jag och Johanna Andersson till Liseberg, Wiho, jag lovar att vi ska åka atmosfair (stavning)haha. så jag ska dit den 22:e och den 29:de. Den 29 ska vi dit alla som var på mitt ridläger iår. Ska bli så kul att ha en liten "återträff" haha. Men aa, jag har precis suttit i 20 minuter och pratat med Bella. Haha, vet inte riktigt vad vi pratade om men aa tiden rinner iväg och man har alltid mer att säga ;) Men nu ska jag röja undan på mitt rum innan mamma kommer hem för hon fick lite damp innan när hon såg hur det såg ut där, haha. Men vi syns sen. Pusshej♥
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0