slide show

Emma bloggar!

(haha, jag fattar egentligen inte varför jag lägger upp denna bild.)

Bilden ovan är ifrån våren/början av sommaren. Jag hittade ingen bra bild nu men det får bli bra med denna.

Ni undrar säkert varför jag bloggar på Linnéas blogg, men eftersom linnea är på rid läger så ville hon att jag skulle blogga åt henne lite ibland nu när hon är iväg. Självklart gör jag det, men jag kan inte säga att jag är bra på det eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om på hennes blogg. Linnéa har gjort några tidinställda inlägg som kommer upp några dagar denna veckan så det är ju bra! Kika gärna in på min blogg: http://emmaaskoglund.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0