slide show

Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt...

Jag är verkligen jätteledsen men det har varit jättemycket i helgen och jag har verkligen inte haft tid till bloggen. Så jag kör helgen lite kort här och nu.
Fredag: Jag var funktionär på Varbergshoppet heeeeeela dagen. Från 8 på morgonen till 7 på kvällen. Då lyckades jag också bränna mitt ansikte så jag är värsta tomaaaato där. Haha menmen.
Lördag: Jag var funktinär 9 till halv tolv typ. Sen kom alice och julia från ridlägret. Gud var kul det var. Vi kollade på tävlingarna till kanske halv 4. Sen åkte dom hem och jag gick in på banan en stund. Sen åkte jag hem vid 5 och fixade mig lite för att åka till alice, och träffa dom igen och så skulle vi äta där. Johanna O kom med. vi åt tacos sen gick vi ut och spelade kubb och sen tittade vi på tv. Sen aa vid elva redan så hämtade mamma mig.
Söndag: Jag vaknade vid 10 och hade typ inget att göra. Så jag fixade mig sen åkte jag till kvarna för att titta på tävlingen. Men jag gick in på banan och hjälpte till isstället för där ser man ju med jäättebra. Så där var jag hela dagen. Sen åkte jag hem duschade åt och aa, chillade llite. juste i lördags fick det komma två ambulanser för en ramlade av och BRÖT foten. Den gick typ rätt av. Och en för hon ramlade av och landade med ryggen rätt i bommen. Och i söndags kom en, usch det var så äckligt att sen. Hon gick omkull med sin häst över hindret så båda ramlade och hästen ramlade på henne. USCH, fick precis reda på att hon har brutit nycelbenet. Men hon mår bra nu iallafall. Ja det var min helg lite smått. Nu ska jag äta frukost. Pusshej♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0