slide show

Frågestund del 1

Glass/godis: Godis
 Vänner/pojkvän: Jag har ingen pojkvän så vänner men det kanske ändrar sig?
 Kär?: Inte kär men jag gillar någon
 cola/fanta: Cola
Saft/vatten :Beror på
jeans/mjukisbyxor: jeans
Shorts/kjol: Short, jag har ALDRIG kjol
Klackskor/platta: Beror på till vad
Tycker du att du är bortskämd: Nej jag tycker inte att jag är bortskämd
favoritplagg i gaderoben: Vet inte riktigt
1 bästavän/många vänner: 1 BÄSTAVÄN
är utseendet eller personligeheten viktigast: Personligheten
Skulle du kunna vara tillsammans med någon som är yngren dig själv?: Ett år yngre men inte mer
 favorit färg: Rosa
Uppsatthår/nedsläppt:Nersläppt
blondin/brunett: På mig är det blondin.
 
Det var del 1 av frågestunden imon kommer del 2!
puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0